Jaap Meijers on Wed, 15 May 2002 21:10:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Groenlinks en SP

Heel oplettend! Ik heb even het servicenummer van de SP gebeld omdat ik ook
niet wist (schaamde me daar een beetje over als overtuigd SP-stemmer), en
weet nu dat het gaat om een 'technische lijstverbinding'.
De bedoeling daarvan is dat eventuele restzetels van beide partijen die bij
elkaar een zetel vormen naar 1 van beide partijen gaan, omdat ze die liever
niet naar een andere lijst zien gaan.

Zie trouwens net dat de SP er 5 zetels bij krijgt in de exit poll!

Gr.
Jaap