Richard Reekers on Sat, 20 Apr 2002 23:11:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Nova: waar is de '98-memo van Kreemers?

Geachte Redactie van Nova,

In mijn weblog'je beschouw ik de toestand van de wereld door
mijn bril. Ach ja... Door mijn e-bril ook.

Eén van mijn opmerkingen op de 16 april-gebeurtenissen
betreft de memo van inmiddels ex-Hoofd Voorlichting van de
Landmacht, de heer [voornaam] Kreemers. Ik vroeg mij hardop
af of ze op het Landmachtsubdomein 'nieuws'ook zouden linken
naar de memo die u op uw site presenteert:

www.novatv.nl/dossier/index.cfm?fuseaction=achtergrond&achtergrondid=163

Doet u vooral geen moeite te plakken en te knippen, want
deze pagina is (ook) letterlijk leeg.

Nader onderzoek vanaf uw S(r?)ebrenica dossier levert geen
duidelijk antwoord waar de 5 pagina's tellende scan van de
memo is gebleven. Vraag 1: waarom is ie eraf? Vraag 2:
waarom staat er niet waarom ie eraf is?

Ik moet u eraan herinneren dat deze vragen tegelijk in
afschrift naar de nettime e-list zijn gestuurd. Mocht e.e.a.
er wel opstaan, dan moet u deze mail als deels gestuurd
beschouwen. Het blijft moeilijk te vinden in dat geval, en
zeker niet op de aanvankelijk plekken. Ook uw e-adres was
overigens ook irritant lastig te vinden. (via:
applic.portal.omroep.nl/gids/televisie.php )

Met belangstelling zie ik uw antwoord tegemoet. Dat zal ik
overigens onaangeraakt doorsturen naar de Nettime-community.
Als redactie bent u waarschijnlijk nog niet aangemeld, en
alleen dan kan je posten. Ik raad het u overigens wel aan.
Helemaal onderaan de procedure.

Tot dan, met vriendelijke groet,

Richard Reekers | NewDay.nl

NOVA-dossier: