Case Roole on Thu, 10 Jan 2002 23:22:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] www.spoorboekje.nl

Beste,

Zoals bij hen blijkbaar gebruikelijk is - zie de UK Gov Gateway - heeft EDS
voor de NS een web interface gebouwd waarbij de toegang wordt ontzegd aan
niet-Microsoft browsers.

Ik heb een nieuws artikeltje gezien waarin een NS woordvoerder aangaf dat dit
nog verholpen gaat worden, maar dat de site toch maar de lucht in was gegaan
omdat er geen tijd was om ook met andere browsers rekening te houden.

Welaan, er is bij de NS sedertdien niets meer gebeurd, maar drie
vrijwilligers hebben in drie dagen tijd www.spoorboekje.nl in elkaar
geknutseld wat precies doet wat het nu verminderd toegankelijke spoorboekje
van de NS site zou moeten doen en kunnen doen.

Ik ben benieuwd hoe de NS zal reageren, maar inmiddels is het resultaat van
hun werken met de prijzige EDS consultants goed te schande gezet.

-cjr