Marja Oosterman on Thu, 3 Jan 2002 14:13:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Nieuwe NS-site uitsluitend toegankelijk met IE

At 12:53 03-01-2002 +0100, Diana Ozon wrote:

>Ik, IE bezitster, ga die site boycotten. De OVsite is veel minder
>navelstaarderig en biedt informatie van deur tot deur:
>http://www.9292ov.nl/ . Alleen de wachttijd voor het bemachtigen van een
>treinkaartje is er niet bij ingecalculeerd.
>Van deze site is het net als bij die van de NS vervelend dat je
>reclamebanners mee moet uitprinten. Het via de OVsite op een briefje
>krijgen wat waar en hoe ik ergens in het land kom en weer snel naar huis
>kan, zonder daar over te hoeven tobben, heeft mijn leven echt aanzienlijk
> [...]

Eens.
Maar hier dus ook die paradoxale situatie;
was NS en OV reizigersinformatie nog een volledige overheidsinstelling, dan
zou je dit zonder meer kunnen stellen.
Nu kost die site een bom duiten en moeten ze pogingen doen om de kosten op
allerlei manieren terug te verdienen.

H.groet,

Marja

We wensen u een heel plezierige jaarwisseling
en een goed 2002!
Met Euro's..
En gelukkig ook nog Nfl,
het fonds van St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
uitgevers van o.a.

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland