Leo Lake on Thu, 4 Oct 2001 21:36:33 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] WTC aanslag als kunst

Dag,

Ik meen me te herinneren dat er op deze lijst ooit eens is gesproken over
een Duitse kunstenaar, of criticus, die de aanslag van 11-9
interpreteerde als soort kunstuiting. Maa het kan ook elders geweest
zijn, ik weet het niet meer. Ik ben op zoek naar de naam van deze
man/vrouw en naar verwijzingen naar artikelen waarin deze visie naar
voren wordt gebracht.

Weet iemand hier iets van?

Ik delete mijn mails iets te snel ben ik bang.

L.
E. lake@lake.nl
W. http://www.lake.nl