R.J.Reekers on Thu, 20 Sep 2001 15:55:13 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bedrijfsplan crisisbezwering (stap 1 is gezet)

Beste Jaap,

Als je zo'n oordeel over iemand velt, moet je wel zeker weten over wie je het
hebt. Volg de links in het vorige bericht en je weet dat je de plank flink mis
hebt geslagen. No worries verder.

Nettime, excuses voor de bandbreedte, maar hier moest ik wat op zeggen.

Richard