Jaap Meijers on Thu, 20 Sep 2001 15:24:10 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Bedrijfsplan crisisbezwering (stap 1 is gezet)

At 14:48 20-9-01 +0200, you wrote:
>Met zoiets als de pagina van Villamedia is de eerste stap
>gezet. Nu moeten voldoende 'sponsors' zich erachter scharen
>om advertentietijd in te kopen en de commercials voor te
>bereiden. Maar ik kan mij zo voorstellen dat uit de
>Nederlandse marketingcommunicatiegemeenschap (scrabble!)
>hulp kan komen Zowel voor productie als voor zendtijd
>betaalt  SIRE vrijwel niets. http://www.sire.nl/

Wat ben jij een enge freak zeg. Je vertelt dat je vader bent. Wat ga je
tegen je zoon zeggen als hij er later nog eens naar vraagt: "papa heeft
goed verdiend aan het begin van WOIII door zich lekker te laten
sponsoren"?? Natuurlijk is het nieuws, en nieuwssites opzetten is op zich
een mooi streven. Wat er gebeurt is, valt ook zeker binnen de categorie
'what a story', maar jij bent volgens mij echt de enige die er aanleiding
in ziet om verlekkerd te fantaseren over bedrijfsplannen en geld verdienen.
JM