Ronald van Raaij on Tue, 18 Sep 2001 17:07:27 +0200 (CEST)

RE: Re: [Nettime-nl] Terrorism with weapons of mass destruction

Osama bin Laden??? Sadam Hussein???
Het gaat ook niet om een exacte overeenkomst, maar om de 'appeasement'
versus streep in het zand houding.

> [...]
> staten die
> nu beweren een oorlogsdaad te hebben ondergaan. Vreemd genoeg is
> "onze" kant
> er helemaal klaar voor om buiten de Verenigde Naties om eens een rijtje
> staten aan te vallen en hun soereiniteit af te nemen. Het
> gebruiken van het
> voorwendsel van een eenzijdig waargenomen oorlogsdaad klinkt als de wijze
> waarop Polen (waar ook niet zo'n frisse regering zat) in 1939
> onder de voet
> werd gelopen.
> Als we al vergelijkingen maken met personen uit WO

Tja ik ook, Nazi duitsland had de 'oorlogsdaad' ZELF in elkaar gezet. Dus
deze gaat wel erg mank.....

Ronald