Marjo van der Woerd on Mon, 17 Sep 2001 16:52:12 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Juichende palestijnen

Beste lezers,

Degenen die nog steeds niet overtuigd zijn, raad ik aan pagina 57 van de
FAZ van vandaag er op na te slaan. Je kan nog zoveel surfen als je wilt,
uiteindelijk bewijst deze krant maar weer hoe eenvoudig het is, de waarheid
te achterhalen.

mvg,

Marjo

 >Message: 3
 >Date: Mon, 17 Sep 2001 12:32:13 +0200
 >From: "R.J.Reekers" <etld@globalxs.nl>
 >To: "nettime-nl@nettime.org" <nettime-nl@nettime.org>
 >Subject: Re: [Nettime-nl] Nog 1x: Juigende palestijnen

hee Eveline e.a.

Eveline Lubbers schreef:

 > Voor zover dat nog niet duidelijk was uit
 > eerdere mailtjes op deze lijst:
 > Bron Brazilie klopt inderdaad niet,
 > dit kreeg ik van de Vara terug.

Mooie actie inderdaad van jou en de VARA , ik had de leugen regeert ook niet
gezien. Echter nog steeds niet overtuigend. Zo blijft het gerucht overeind. Zie
ook Maartens bericht.