Pieter on Wed, 5 Sep 2001 23:56:15 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] geheim Wereldbank rapport op www

At Wed, 05 Sep 2001 17:07:41 +0200
Jos Horikx <jhorikx@chello.nl> wrote:

>Ik erger me altijd groen en geel aan mensen die niet normaal kunnen
>of willen verwijzen (...)

Misschien bracht ik het wat te subtiel (dat zou dan ook een primeur zijn),
maar uit reacties hier, alsmede in eerdere en vergelijkbare gevallen uit
de eigen praktijk, meen ik op te maken dat sommige mensen die link wel
kunnen volgen, sommige niet. Me dunkt dat hierbij in de eerste plaats aan
Uw eigen instellingen valt te denken.

>Nu mijn eigenlijke punt: De file in kwestie is 730 Kb in grootte. De
>inhoudsopgave spreekt van (minstens) 139 pagina's en dat stemt overeen
>met de filegrootte maar mijn Microsoft Word (versie 7.0) geeft slechts
>19 pagina's. De inleiding. (althans, de "overview")

Hoe dat met die pagina's zit weet ik niet. Er al eens aan gedacht dat-ie
bij de Wereldbank misschien niet in Word was opgemaakt? Mijn versie,
waarvoor ik nog lang geen tijd heb gehad om er meer dan zeer vluchtig
overheen te fietsen, loopt keurig zoals beloofd tot hoofdstuk 5. Dan mis
ik alleen nog het bronnenapparaat, waar ik eerlijk gezegd niet rouwig om
ben.

Vr, gr.,

Pieter