Jo van der Spek on Wed, 5 Sep 2001 22:05:34 +0200 (CEST)

Re: (Fwd) Re: [Nettime-nl] geheim Wereldbank rapport op www

ja ja wat een gedoe zeg
bij de VPRO was dit een nieuwe operatie
waar hun architectuur niet geheel opo ingericht is
maar even zoeken levert vast wel iets op
er zijn 2 manieren om door te linken
via "meer" werkt
vrijdag komyt er een nieuwe voorpagina
en verdwijnt di 4-9 naar het archief (bovenbalk, ook zoiets...)

maar de directe link is deze:
http://www.vpro.nl/attachment.db/WBreport.doc?4047986
of nu ook via mijn eigen zelfgemaakte homepage!

volg je imc-nl list nog
begint nu leuk te worden...

hou vol

Eveline Lubbers wrote:

> he jo,
> hoe was je er nou aangekomen uiteindelijk?
> ik had dezelfde problemen als op nettime beschreven,
> ook maar 20 pagina's te lezen?
> Is er iets niet goed gegaan met inscannen ofzo?
>
> En de download link waar je op terechtkomt
> vanaf www.vpro.nl/buitenland doet het inderdaad niet.
>
> nou ja ik hoor het wel
> gr
> evel

Jo van der Spek,
journalist, program maker & tactical media consultant
H. Seghersstraat 46
1072 LZ Amsterdam, the Netherlands
tel. +31.20.6718027
mob. +31.6.51069318