Francisco van Jole on Fri, 6 Jul 2001 13:49:17 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] voor tophoppers en mopperfloppers

At 13:41 06-07-2001 +0200, Jaap Meijers wrote:
>Een tijdje geleden zag ik op tv een duitse politie-woordvoerder zeggen
>(nadat de politie net een meute activisten verwijderd had) dat hij toch
>wel erg veel respect voor die mensen had: ze hadden om een kerntransport
>tegen te houden een hele nacht (het vroor) op het spoor vastgeketend aan
>het spoor gezeten. Zoveel pit zit er niet in de gemiddelde
>paravisie-ganger, Francisco!

We hadden het over wat met een mooi woord 'globofoben' genoemd wordt, niet
over anti-kernenergiedemonstranten. De laatste groep heeft juist niet te
klagen over berichtgeving over hun argumenten.

Natuurlijk ben ik niet tegen protesten, ik ben er tegen om het gebrek aan
overtuigende, aansprekende argumenten van demonstranten toe te schrijven
aan de media.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com