Michiel Schwarz on 19 Apr 2001 13:16:22 -0000

Re: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

hey francisco,
wat ben je ouderwets! -- macht (van burgers, consumenten, patienten,
docenten, kinderen, producenten etc) is toch heel veel meer dan
'democratie'!
was je eigenlijk wel op het congres vorige week ? (ik heb je niet gezien)
groet, michiel.