R.J.Reekers on 6 Apr 2001 16:29:37 -0000

Re: [Nettime-nl] Infodrome-congres "CONNECTIES" woe 4 april a.s.

e-aloha  e-aloha,

Francisco,

Ik weet dat het zo'n beetje je rol is geworden, en ook waag ik mij niet in een
e-discussie [hier] met jou aangezien ik die toch ga verliezen op
schrijfkwaliteit, maar de grote veranderingen komen er toch aan. Zij het niet in
het tijdsbestek dat diegenen schetsen in wie jij je hebt vastgebeten. *woef*
:-)))
/me vindt zich optogenblik errug grappig.

De veranderingen komen, enorme veranderingen. Alleen niet in jaren, maar
gaandeweg in decennia. In generaties. Daar zijn onze grootouders bewijs van;
daar zijn onze kinderen met wie we nu moeten vechten voor wat plaats achter de
computer het andere bewijs van.

Oordeel, maar niet over overmorgen.

Richard

Eigenaar ETLD.nl