Josephine Bosma on 14 Dec 2000 09:08:28 -0000

Re: [Nettime-nl] Virtuele wereld

> Maar ik
> moet je teleurstellen, de economische waarde van mijn internet-activiteiten
> is 0 (nul). Al het geld dat ik 'IRL' maak, heb ik aantoonbaar te danken aan
> andere zaken.

Je maakt me wel nieuwsgierig. Heb je je stukjes in de Volkskrant (helaas
naast je nieuwsbrief het enige wat ik van je ken) -aantoonbaar- te
danken aan andere zaken? Kun je ons daar een klein beetje inzicht in
geven? Ik vind het gewoon erg moeilijk te geloven dat je je hele
carriere, die zo op het oog vrijwel totaal op je kennis en ervaringen in
cyberspace hangt, loskoppelt van wat je op het net doet. Misschien
verklaart de manier waarop je hiernaar kijkt waarom je denkt dat de
virtuele wereld geen invloed heeft op de 'echte'?

vriendelijke groet

*