Peter Olsthoorn on 8 Dec 2000 20:56:35 -0000

Re: [Nettime-nl] PS op 'ad hominem'

At 20:04 8-12-2000 +0100, you wrote:

>Echt moeilijk was dat niet. Mensen die hun opponenten fascistische idee-en
>in de schoenen schuiven, zoals jij dat deed door mijn betoog te scharen
>onder de methodes van Big Brother uit 1984, verliezen altijd. Ze hebben
>namelijk geen argumenten.
>

>groet, groet,
>
>Francisco van Jole
>
>http://www.2525.com
>wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.
Oorlogen, ruzies, schelden, ze beginnen meestal door een ander aan te zien
voor wat'ie niet is, te horen wat er niet wordt gezegd en te lezen wat er
niet is geschreven.
Hierboven staat een leugen, dat weet de schrijver. Mijn excuses aan de
medelezers op deze lijst, want die is niet bedoeld voor goedkoop gekibbel.
Ik meldde me af van deze lijst, dan is direct de eigenlijke aanleiding om
lelijke woorden - de persoon in kwestie - te hanteren, weggezuiverd. Weer
scoren!

Peter