Peter Olsthoorn on 8 Dec 2000 17:40:04 -0000

Re: [Nettime-nl] PS op 'ad hominem'

At 18:05 8-12-2000 +0100, Francisco van Jole wrote:

>En dat eindigt met "Let's milk every last drop from the corporate cows
>before they figure out they've been nourishing an infant who means to
>swallow them whole."
>
>Hoezeer ik Rushkoff ook waardeer, hij houdt - ook al is het
>tongue-in-cheek, een pleidooi voor belazerij. Laten we doen wat al die
>netprofeten al jaren doen, zegt hij eigenlijk, want we hebben er als
>internetliefhebbers alleen maar voordeel van. Afgezien van het feit dat ik
>het laatste sterk betwijfel heb ik er ook principiele bezwaren tegen. Ik
> [...]
Het 'ga toch fietsen' in de vorige inzending was nog gewoon onvriendelijk,
maar met 'belazeren' en 'onbenul' als kwalificaties van andersdenkenden kan
er maar 1 conclusie zijn:
Francisco wint glansrijk dit debatje, hij neemt altijd gelijk. Driewerf hoera!