Gerard Drosterij on 7 Dec 2000 14:09:19 -0000

Re: [Fwd: [Nettime-nl] De ingeslapen magie van het merk]

> http://www.firstmonday.dk
>
> Het bestaat nog steeds en ze hebben zelfs Esther Dyson als 'consulting
>editor' weten te strikken, zie ik. Dat is wel weer erg leuk.
>
> Weet iemand toevallig of ze inmiddels ook enig aanzien genieten?

Ik denk dat ze wel enig aanzien hebben verworven. De artikelen uit 1st
monday zie ik wel eens in bibliografieen van wetenschappelijke publicaties
staan. Prof. dr V. Bekkers (Erasmus Universiteit) die onlangs zijn oratie
hield over virtuele organisaties had er twee bv.

Dit is natuurlijk geen sluitend bewijs, wellicht een indicatie. Ben van
plan het met eigen ogen aan te zien.

Groet,
Gerard Drosterij

P.S. Ik houd wel van de realistische toon die Van Jole aanslaat. De wereld
verandert altijd minder dan men denkt. Kijk naar jezelf.

Philosophy of the Information and Communication Technology
Erasmus University Rotterdam
P.O. Box 1738
3000 DR Rotterdam
+31(0)10 408 89 85