Marianne van den Boomen on 7 Dec 2000 12:26:21 -0000

Re: [Fwd: [Nettime-nl] De ingeslapen magie van het merk]

Op 11:33 07-12-2000 +0100 schreef Francisco van Jole:
>Maar ik denk bij  'goederen en diensten'  dan bijvoorbeeld aan de
wetenschappelijke tijdschriften. Net als veel anderen heb ik ook een tijd
gedacht dat deze - vaak onbetaalbare - tijdschriften onder druk zouden
komen te staan door het net, cq zouden verdwijnen. Dat blijkt dus niet  het
geval.

Dat schijnt op grote schaal wel degelijk het geval te zijn, hoorde ik van
een documentalist. Vakbibliotheken zijn gedwongen om de - overigens even
dure - electronische tijdschriften af te nemen, omdat de papieren versies
niet meer worden uitgebracht.

(Shit, mail jij in HTML? Ik kan met mijn Eudora niet direct replyen, dan
valt de helft weg - plakken uit je oorspronkelijke tekst gaat wel).

dag dag

Marianne