Anca Poterasu on Tue, 14 Oct 2014 09:32:45 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Invitatie vernisaj - Lea Rasovszky- De la stele la steroizi. Doua povestiri scurte despre un bestiar aproape metaforic

Lea Rasovszky - De la stele la steroizi. DouÄ povestiri scurte despre un bestiar aproape metaforic.
Curator: Anca Verona MihuleÈ
Vernisaj - 16 octombrie 2014, ora 18.30 - 21.30
ExpoziÈia - 17 octombrie - 12 Decembrie
Galeria Anca PoteraÈu
Strada Plantelor 56, BucureÈti
www.ancapoterasu.com

View this email in your browser (http://us3.campaign-archive2.com/?u=c3ab165c0863884945759ec82&id=d7cfa729a7&e=5662b7a051)

Lea Rasovszky - Nocturnal Tropicana, pictura pe sticla, 40x40 cm, 2014

Dragi prieteni,

Galeria Anca PoteraÅu vÄ invitÄ joi, 16 octombrie, ÃncepÃnd cu ora 18.30 - 21.30, la vernisajul expoziÅiei, De la stele la steroizi. DouÄ povestiri scurte despre un bestiar aproape metaforic, o prezentare a ultimei serii de desene Åi picturi a artistei Lea Rasovszky. Curator: Anca Verona MihuleÅ.

Am vorbit cu doctorul meu astÄzi despre configuraÅia ADN-ului; mi-a spus teoria despre ultimul strÄmoÅ comun Åi despre cum vÃrsta ADN-ului meu ar putea fi mai mare de 3,5 miliarde de ani. Doamne, suntem atÃt de bÄtrÃni! PurÄ coincidenÅÄ â citeam Ãntr-o revistÄ zilele trecute cÄ dacÄ am aduna ADN-ul de la cele zece trilioane de celule din organismul nostru, am putea sÄ Ãl Ãntindem pe distanÅa de 149 de milioane de kilometri, dintre PÄmÃnt Åi Soare, de cÃteva sute de ori.  Åi ADN-ul luat de la cÃteva mii de oameni, adunat Ãntr-un singur Åir, ar putea ajunge pÃnÄ la steaua cea mai apropiatÄ. AceastÄ spiralÄ minunatÄ care conÅine toate codurile secrete ale originii noastre, poate fi rÄspunsul la ÃntrebÄrile despre cine suntem Åi de ce suntem aici. Da, mai ales de ce suntem aici...

150 â 151 â 152âpÃnÄ la sfÃrÅitul sÄptÄmÃnii trebuie sÄ ajung la 200 Ãn 10 minute. Apoi sÄ rÄmÃn constant pentru o vreme. Dar sunt sigur cÄ aÅ putea sÄ fac mai bine de atÃt.

MÄ Ãntreb de ce Neil mÄ priveÅte aÅa. AdmiraÅie sau dezgust? Simt absenÅa lui Jim aici â el era cel mai cinstit. Atitudinea potrivitÄ, zÃmbetul potrivit, cuvintele potrivite. Oamenii ca el dispar prea repede Åi fÄrÄ urmÄ. Au un fel de a nu lÄsa nimic Ãn urma lor; nu le cunoÅti adresa, nici mÄcar numele de familie. Sunt doar pentru moment, pentru timpul prezent.

1 â 2 â 3 â 4 â 5 â 6 â 7 â 8 - Pfaffia paniculata -Momordica charantia - Danazol  - Bauhinia forficate - Fluoxymesterone - Mucuna pruriens - Erythroxylum catuaba - Megagrisevit-Mono - Polypodium decumanum - Maytenus krukovii â Trenbolone

Ãmi aduc aminte cÃnd am cÄlÄtorit pentru prima datÄ Ãn Guyana, la patru ani de la moartea bunicului meu. Atunci s-a terminat Åi relaÅia mea cu Priscilla. A fost un moment bun pentru a o opri, cu toate cÄ ÃncÄ Ãmi este dor de ea... Acolo i-am cunoscut pe Cron Åi pe Hos. Erau aÅa de gÄlÄgioÅi dimineaÅa, ÃncÃt toatÄ lumea trebuia sÄ se trezeascÄ atunci cÃnd se trezeau ei. ScÄpau lucruri din mÃnÄ mereu Åi Ãnjurau minute Ãn Åir cÃnd se ÃntÃmpla aÅa ceva; inima Ãmi bÄtea atÃt de repede cÃnd auzeam asta â nici nu Åtiu de ce mÄcar, nu era deloc important. Cron era o femeie cu adevÄrat fericitÄ, cu un zÃmbet larg Åi cu ochi jucÄuÅi. Ne pregÄtea masa tot timpul, acum Ãmi este greu sÄ Ãmi amintesc numele felurilor de mÃncare. Dar nu aÅ putea uita niciodatÄ mirosurile. Hos purta Ãn fiecare zi cÄmÄÅi curate Åi cÄlcate â Cron era responsanbilÄ pentru asta. CÄmÄÅile lui se potriveau cu peisajul Åi chiar dacÄ am Ãncercat sÄ o port pe oricare dintre ele,
nu mi se potriveau pur Åi simplu.
Era ceva Ãn gena cÄmÄÅii care o determina sÄ caute purtÄtorul perfect Åi nu accepta nimic âÃntreâ.

Ace este aici. Imaginea perfectÄ. Åi cum Ãl priveÅte toatÄ lumea.. Ar trebui sÄ mÄ duc Åi sÄ Ãl salut, din politeÅe. Dar poate nu este timpul meu. 20 â 21 â 22â

Povestea continuÄ Ãn expoziÅie â

Parteneri: World Class, Compania Indiilor Orientale, Green Shop

Pentru mai multe informatii va rog contactati +40 744 342 944 sau anca@ancapoterasu.com.

Copyright  2014 Anca Poterasu Gallery, All rights reserved.
 Friends of Anca Poterasu Gallery

Our mailing address is:
Anca Poterasu Gallery
Str. Plantelor 56