Anca Poterasu on Sat, 29 Mar 2014 08:48:21 +0100 (CET)

[Nettime-ro] prelungire expozitie - Daniel Djamo - items - Galeria Anca Poterasu

Dragi prieteni ai galeriei,

Va anuntam ca am prelungit expozitia lui Daniel Djamo- items, pana la
sfarsitul lunii aprilie.

Cei care nu au vazut expozitia, sunt asteptati cu drag in zilele de Marti -
Vineri, intre orele 14.00 - 19.00 sau, in alte zile, cu programare la
numarul  0744 342 944 - Anca Poterasu

Daniel Djamo, items - Galeria Anca Poterasu

Strada Plantelor, nr. 56, Bucuresti

www.ancapoterasu.com <http://www.ancapoterasu.com>

"items" (articole) aduna obiectele la care tin cel mai mult. Cu toate ca
sunt marunte si poate neatragatoare, acestea au o valoare istorica.

Am fost mereu interesat de jurnale, de povesti si de transformarea banalului
in arta, folosind fotografia si videoul ca mijloace de documentare. In
"items" incerc sa conturez o imagine a dezvoltarii mele, trecuta prin
filtrul lucrurilor primite de la cei apropiati.

Alegerea fotografierii macro a venit din dorinta de a le face grandioase,
marete, de a le transforma in posibile obiecte de cult.

Imaginile sunt puse in directa legatura cu palpabilul, obiectele fiind
prezentate intr-o nota muzeala, sub forma unei instalatii. (Daniel Djamo)

Daniel Djamo (n. 1987, traieste si lucreaza la Bucuresti), e unul dintre cei
mai promitatori tineri artisti romani, interesat de istoriile personale si
de grup. Imbina instalatia cu arta video si fotografia pentru a evoca
trecutul si a hasura "acumul."

Castigator al premiului ESSL, Henkel Art.Award. Young artist's prize CEE,
Startpoint Prize Romania si al premiului Universitatii Nationale de Arta.

Daniel a beneficiat de rezidente la Paris, Kassel, Chemnitz, Bruxelles,
Viena si Liege. A expus la Muzeul ESSL si la Muzeul de Arta Moderna din
Moscova, prezentandu-si lucrarile in spatii din Germania, Italia, Canada,
Olanda, SUA, Rusia, Portugalia, Anglia etc. Lucrarile sale video au rulat in
numeroase festivaluri de film si de arta video.

In prezent este doctorand al Universitatii Nationale de Arta din Bucuresti.