bogdan lipcanu on Wed, 21 Nov 2012 12:14:52 +0100 (CET)

[Nettime-ro] deschidere Griliaj - expozitie Marina Albu

Celula de arta progresiv-telepatica va
invita la deschiderea spatiului:

Griliaj / Laborator de incidente
I. C. Bratianu 35, ap.9, et.2, Âinterfon 209
vineri, 23 noiembrie, orele 19 - 22

cu expozitia Marinei Albu
Pina una-alta, sintem vulnerabili
si nu e nimic rusinos in asta
23 noiembrie â 14 decembrie

Ioana Nemes a murit. Marina Albu traieste.
Intr-o stafeta 4x4 imaginara, coechipiera Ioanei preia si imbunatateste
timpul.Â

Marina exploreaza domeniul turbionar al dorintelor si al (ne)putintelor.Â

Mentalul da comenzi de corijare si autoimplementare.
Se invoca aspectul mortuar al pulsiunii - se cere constientizarea iluziilor si
pregatirea pentru moarte. Se solicita schimbarea instantanee.Â

Faptul ca esti prezent: Urmeaza indicatiile.

E posibil sa-ti dai seama.Â

Pentru toate acestea te sprijini de singurul obiect ce se poate pretinde un
descendent al bastonului lui Cadere: Bara de contemplatie.

Fricile au murit. Iti poti da intilnire cu neantul la o ora fixata.
O manusa te va insoti.

curator: Bogdan Lypkhan

"caut o perfectiune de existenta. nu stiu daca asta reiese intotdeauna din
ce fac, ce produc sau ce spun.

in engleza i-as zice a paragon of living, asta imi doresc, atat pentru mine, cat
si pentru cine e in proximitate sau nici macar. pentru oricine. pentru toti.
noi toti.Â
macar pentru noi cei care citim asta acum.Â

in timp, imi doresc sa si glumesc mai mult. dar nu acid.Â
o sa vinÄsi asta usor-usor
(...)

de ceva timp incoace cred in imposibil. cred in inexplicabil. cred in intamplare.
si cred ca mi-a prins tare bine.Â

recomand. si pot sa renunt la viitor"Â

Marina Albu