Dana Art Gallery on Sat, 9 Jun 2012 21:27:18 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] eveniment danaartgallery.ro la Galeria Odeon

Buna ziua,

Pentruaceste zile care se anunta caniculare, am pastrat un eveniment âusor, de varaâ  la care si-au anuntat participarea ânumele greleâ ale grupului nostru. Pentru aceasta expozitie am ales titlul â cubul Rubikââ poate si un pic cu gandul la vacanta. Cubul Rubik este in primul rand un simbol al copilÄriei, dar la orice varstÄ suntem provocaÈi sÄ rezolvÄm situaÈii, sÄ fim in competiÈie, sÄ ne jucÄm Èi astfel de fiecare datÄ sÄ ne autodepaÈim. MatematicÄ, sport, culoare, formÄ, distracÈie, joc, toate se intÃlnesc intr-un singur lucru - cubul Rubik.

Expozitia va putea fi vizitata in intervalul 13 iunie 1 iulie.Vernisaj joi 14 iunie ora 18.30.Va asteptam cu drag la evenimentul care marcheaza sfarsitul acestei stagiuni la Galeria Odeon. Pentru aceasta vara v-am mai pregatit insa  cateva surprize, despre care abia asteptam sa va povestim cat de curand J.

In atasament gasiti afisul si o scurta prezentare a expozitiei.

Cele bune !

Adrian P

www.danaartgallery.ro