Claudiu Cobilanschi on Sat, 2 Apr 2011 09:24:36 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] ParadisGaraj: Despre CNDB si adevarata prietenie // Echipa de Evacuare

text si imagini aici <http://aerobix.blogspot.com/>

*Despre CNDB si adevarata prietenie*

Se fac planuri, dansatorii plang, curg imaginile cu dezastrul, peretii sunt
negri, se transmit condoleante, ministerul suspina, Opereta este
de-zo-la-ta, schela se inalta, Caramitrul isi sterge lacrima sacrificata pe
obrazul societar, paznicii aduna tristi mucurile de tigara, cutiile de bere
se incoloneaza spre al patrulea parastas, umbrele se astern peste dansul
romanesc in ritmuri de milonga, coregrafii au amortit, candidatii blufeaza,
suntem sustinuti de la Paris si Oslo, teatrul romanesc are usa inchisa,
gardurile cresc cu parere de rau si e atat de gol in jur...

CNDB isi muta toata deschiderea intr-o camaruta in fostul UTC, scrisorile de
amor institutional nu sosesc la timp, parcarea se scumpeste, sediul este
intabulat de prietenul de altadata. Ce te faci, ce (mai) e de facut, cand
totul se prabuseste?

ParadisGaraj este strainul prietenos, mana de ajutor intinsa cand nimeni nu
este imprejur, solidaritatea onesta, resursa providentiala, sinceritatea
intruchipata, imprumutul naiv si zambetul fostei prietene. ParadisGaraj vede
in CNDB ceea ce nu a reusit sa fie niciodata, priveste cu respect si
admiratie la geamurile luminoase si oamenii care se vad prin ele. Din fostul
nostru sediu<http://1.bp.blogspot.com/_6pSCUKnEXLs/TFBtZuoci6I/AAAAAAAAIJY/XYbwb9lAmnk/s1600/barbu_out.JPG>,
la fel de alb si curat, din poarta - CNDB-ul s-a vazut intotdeauna aureolat
de lumina Apusului. Era certitudinea ca acolo este experienta adevarata,
spectacolul complet, performance-ul unde Paradisul si-a cautat intotdeauna
locul. Pe bancile Centrului s-au asezat sperantele, acolo au invatat toti
prietenii nostri sa caute ceea ce nu gaseau. Au venit, ne-au povestit si
ne-au convins sa fim aproape, sa ne facem utili, sa fim atenti la cele
infaptuite acolo, sa punem umarul cand e nevoie.

L-am ajutat pe Perjovschi<http://3.bp.blogspot.com/_6pSCUKnEXLs/TFBwSHqEkgI/AAAAAAAAIJg/bAu6S7Uyo9Y/s1600/la_perjo.jpg>
cand
nimeni nu-l mai voia, ne-a ajutat la randul nostru cand nimeni nu-l mai
voia, ne-am transformat in kunsthalle cand Bienalei nu i-a ajuns Garajul, am
vandut gogosile paradisiace pe bani grei, am hranit ursii care ne amenintau
Zmeura de Aur, pe scurt am fost acolo cand toti erau in alta parte.

CNDB ne trebuie in continuare. Este pentru Paradis ca vecinul de peste gard
caruia ii sari in ajutor cand si-a dat foc la casa. Si noi am gresit, si noi
am fost salvati, si noi - acum, la randul nostru - punem mana, la greu.
Credem in punerea la comun a resurselor, stim ce inseamna spatiul si agenda
comuna, prin noi insine vom reusi. (tot textul<http://aerobix.blogspot.com/>
)