florin flueras on Sat, 12 Mar 2011 16:06:33 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Candidatul la Presedentie multumeste echipei Pavilion Unicredit

Multumim Razvan Ion si devotatei lui echipe de la Pavilion Unicredit, fara
de care Lucrarea Candidatului nu ar fi fost posibila. Am asistat miercuri la
un foarte bun exemplu de voluntariat, acum in anul voluntariatului -
director de centru artistic care declanseaza si participa benevol, pe
gratis, in lucrarea-spectacol a artistilor invitati, mobilizandu-si cu o
mana de fier întreaga echipa pentru buna desfasurare a lucrurilor.

A fost foarte frumos. Ne-am distrat de minune chiar si fara sampaniile
Dorato cu care venisem sa sarbatorim si de care am fost agresiv dar
justificat deposedati. Justificat pentru ca acestea au fost necesare in
punctul culminant al lucrarii-performance, cand, in mod dramatic, fantastica
echipa de la Pavilion, la indemnul conducatorului, le-a aruncat peste un
automobil in mers, in pasajul de vis-a-vis.

Cineva spunea in engleza ieri:  "The only political thing here is their
haircuts." Cred totusi ca nu are dreptate daca luam in considerare ca tot
excesul de zel, daruirea si chiar violenta cu care Razvan Ion si echipa
Pavilion Unicredit au protejat inca de la intrare arta critica si politica
din interior are ceva politic in sine. Ca o adevarata gazda, Razvan Ion şi-a
arogat dreptul suveran de a decide cine are acces si cine nu in propria
casa, cum foarte frumos s-a exprimat ieri despre Pavilion Unicredit.

Una peste alta a fost extraordinar, un real succes, mult peste asteptari. Va
mulţumesc inca o data din suflet tuturor celor care ati contribuit aseara la
Lucrarea-Performance a Candidatului.

Candidatul la Presedentie