Cosmina Goagea on Thu, 20 Jan 2011 13:56:00 +0100 (CET)

[Nettime-ro] revista zeppelin

ro
echipa revistei Arhitectura isi continua activitatea editoriala sub numele
zeppelin: acelasi format, acelasi continut, la chiosc din februarie

Dragi prieteni,
Avem placerea sa va anuntam ca, de acum inainte, revista de arhitectura pe care
echipa noastra o editeaza de 11 ani se va numi zeppelin. Cunoasteti deja numele:
din 2008 pana azi, zeppelin s-a construit ca o platforma de intalniri lunare,
conferinte, expozitii, carti si proiecte dedicate arhitecturii, orasului si
designului.

Suntem atasati de acesti primi 11 ani ai revistei si vrem sa ducem mai departe
si mai bine toate celelalte programe culturale. De aceea, am considerat firesc
sa unim aceste experiente sub o singura identitate, cu acelasi continut dens, la
fel de serios si dedicat ca si pana acum.
Numarul 91(februarie 2011) poarta deja noul nume. Echipa, politica editoriala,
formatul, designul grafic, numarul de pagini si de aparitii pe an, pretul la
chiosc si cel pentru abonamente raman aceleasi.

Va multumim ca ne-ati ajutat sa evoluam impreuna. Constantin Goagea, Cosmina
Goagea, Stefan Ghenciulescu si toti prietenii vostri din redactie va ureaza un
survol cat mai placut al viitoarelor subiecte de arhitectura si cultura urbana.

T/F: 0040 21 - 211 21 90 / office@zeppelin-magazine.net,
www.zeppelin-magazine.net

Engl
the editorial team of Arhitectura magazine continues its activity under the name
zeppelin: the same content, the same quality, on the market from February 2011

Dear friends,
We have the pleasure to announce that the architecture publication edited by our
team for 11 years will be called zeppelin from now on. You already know this
name: starting with February 2008, zeppelin was built as a platform of monthly
events, conferences, exhibitions, books and projects dedicated to architecture,
the city and design.

We are very much attached to these first 11 years of our publication and we aim
to take further and better the other cultural programmes. We think it is only
natural to join those experiences under a unique identity, with the same dense,
as serious and dedicated as we have done so far.

Issue 91(February 2011) has already the new name. The team, the editorial
policy, the format, the graphic design, the number of pages and the number of
issues, the newsstand and subscription prices remain the same.

We thank you for supporting us in growing together. Constantin Goagea, Cosmina
Goagea, Stefan Ghenciulescu and all your friends in the editorial team wish you
the most pleasant journey of the future topics in architecture and urban
culture.