carmen iovitu on Mon, 25 Jan 2010 14:10:32 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Cabala la Kabul maine la mnac

Cabala la Kabul/ Kabbala in Kabul
Screening / 87 min, Belgia 2007
regia : Dan Alexe
marti/ Tuesday 26.01.2010, 18h00

âtragicomedie documentaraâ

26.01-26.02.2010 (loop) MNAC Auditoriu

cu Dan Alexe in conversatie cu Ruxandra Balaci/ with Dan Alexe in conversation with Ruxandra Balaci
âââââââââ.

Doar doi evrei au mai ramas in Afganistan si traiesc in acelasi loc: fosta sinagoga din Kabul. Cei doi sunt certati âla cutite". Isaack locuieste la parter si vinde amulete vecinilor musulmani. Zebulon traieste la etajul de sus si se targuieste pentru vinul sau produs ilegal.

âAm trait trei ani la Kabul, am invatat limba localnicilor si cred ca am devenit una cu personajele filmuluiâ Dan Alexe

Liberation: "In sfarsit un film in care afganii ne fac sa radem...!"

Le Libre Cinema: â..on tombe sous le charme de ce documentaire qui montre la pire face de lâetre humain, ses petites vanites, ses grandes coleres, son incapacite a se reconcilier."

Partener principal: BRD Groupe Societe Generale
Parteneri media:Â Igloo, Arhitectura, 24 Fun, Rfi Romania, feeder.ro, Cocor MediaChannel

âââ.

MNAC
Palatul Parlamentului/ Str. Izvor 2-4, aripa E4, Bucharest (RO), 050563
intrarea prin / entrance from Calea 13 Septembrie
tel: +40 21 318 91 37 / fax: +40 21 318 91 38, www.mnac.ro
Miercuri / Wednesday - duminica / Sunday 10h-18h