PAVILION [contemporary art & culture magazine] on Thu, 9 Apr 2009 14:35:26 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Eugen Radescu la Revolver Books

COMUNICAT DE PRESA

Bucuresti, 10 aprilie 2009 -- Eugen Radescu va publica prima sa carte "How Innocent Is That?" la prestigioasa editura Revolver Publishing din Berlin.

"Cartea asta a fost scrisa intr-un timp extrem de lung pentru cite pagini are. Insa tocmai asta imi place la ea. Este un pastel diform despre inocenta. Un poem abrupt despre situatia mea intr-o lume plina de alte situatii. Un cumplit esec al lumii mele si un mare succes.", a declarat Eugen Radescu.

Cartea a fost publicata cu ocazia expozitiei "How Innocent Is That?" curatoriata de Eugen Radescu la PAVILION UNICREDIT in perioada 30 aprilie - 5 iulie 2009. Expozitia va cuprinde lucrari de Carlos AIres, Juan delGado, AES+F si J.W. von Goethe.

Revoler Publishing este una dintre cele mai respectate edituri europene specializata pe zona de filozofie si arhitectura in relatia cu arta contemporana si care a publicat autori precum Christoph Tannert, Franz Ackerman, Marius Babias, Marina Grzinic, Paul McCarthy, Angelika Nollert, Markus Miessen si altii.

Volumul va fi disponibil si in Romania la centrul de arta si cultura contemporana PAVILION UNICREDIT din Sos. Nicolae Titulescu nr. 1, Bucuresti.

Pentru detalii suplimentare: pavilion@pavilionmagazine.org sau 021 103 4131.