Claudiu Cobilanschi on Fri, 3 Apr 2009 12:40:02 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] PARADIS | OFF | SALE (cash&carry la ParadisGaraj)

text si foto aici <http://aerobix.blogspot.com/>

PARADIS  | OFF  | SALE

Scoateti labele la soare!
Am salvat delfinul, am umplut cadita de plastic, am vulcanizat cauciucul si
umflam piscina. Sa duduie frigiderele! Turnati nisipul aici, apa dincoace,
puneti mana pe lopetica!

Primul Castel
Vrem sa ne topim, sa vina caldura, urlati cu noi! Calendarul e gresit, de ce
doar 6 luni de vara? Reinventati umbrela si ora 25.

Al doilea Castel
Pregatiti-va de scuba, ochelarii de soare au frisoane in dulap, tricourile
gem la inghesuiala, sandalele au pornit revolutia de sub pat, slipii
consfatuiesc cu sutienul fostei, pregatiti playere-le! Lasati palariile de
pai sa vina la noi!

Usual suspects are most welcome!
Incepand cu 4 aprilie, ParadisGaraj reia sirul de evenimente "Cash&Carry" in
fiecare sambata si duminica. Am facut curat, am adus soare si am pus de
ceai. Voi veniti cu debaralele, noi cu bunadispozitie. Din ce vindem, plecam
la mare!

Targ in ParadisGaraj
Vino cu debaraua in spate si fa-ti banii de 1 Mai. ParadisGaraj va asteapta
in fiecare week-end al lunii aprilie (confirmare prealabila), sambata si
duminica intre 11.00 si 14.00. Daca ne place, mai stam.
contact: 0723.971.929, detalii la http://aerobix.blogspot.com

DIN GARAJE IN SINAXARE ("Am hranit ursi la NoulParadisGaraj")
Ne cerem scuze pentru defectiunea tehnica. Nu a durat mult si ne-am dat
seama ca iar am fost pacaliti de capital si de toate promisiunile
ademenitoare ale luxului material. Iar ne-a pacalit plus-valoarea
scarbavnica, reclama miseleasca, investitia desarta si pofta de inavutire
grabnica.
Si uite asa dupa ce ne-a lovit napasta, am inteles talcul povestii. Practic
confortul sporit nu poate inlocui adevaratele valori spirituale. Ne-am dat
seama ca nu avem nevoie de piata de arta. PARADISGARAJ trebuie sa se
intoarca intr-o lume a necesitatilor primare si a micilor bucurii de fiecare
zi, in underground - acolo unde se simte un pic mai acasa.

text si foto aici <http://aerobix.blogspot.com/>