nadia R. on Sun, 9 Nov 2008 11:47:30 +0100 (CET)

[Nettime-ro] o asociatie neguvernamentala pt sustinerea artei contemporane romanesti(!?)

 Eu
vorbeam deunazi despre societatea civila ,despre necesitatea unui grup
de initiativa care sa ia "fraiele in maini" de acel "cineva" care se
inceapa sa faca sa se miste ceva.
Am fost luata la mishto cu organizatiile mele cu tot.
Probabil ca s-a inteles ca "cineva " la care faceam referinta,acel Fat Frumos
o fi cineva din minister ,partide sau din guvern.Nu. Eu am socotit ca "Fat
Frumos" sa fie unul dintre dvs,cei care 'aveti cu ce" si ati si aratat
ca va pasa.Un leader sau un grup de initiativa poate demara o fundatie
sau asociatie neguvernamentela a artistilor care sa inceapa sa-si faca
propriile proiecte si sa stranga fonduri pt ca surse sunt destule.
Stiati ca o mare firma de medicamente Zentiva este sponsorul principal al....UAP?
ca BRD da bani si solicita mereu proiecte? O prietena de-a mea a primit bani de la BRD fara nico pila fara nimic pt a
 face o clasa de pictura pt.... copii cu handicap.
Eu
personal am donat cateva lucrari pt o licitatie in scopuri caritabile
la un bal (unul mic) si am fost martora cum in 2 ore au obtinut 10000
Euro profit.

Pana va recunoaste guvernul ca artistilor li s-au
incalcat drepturi constitutionale (desi cu taierea din buget e greu sa
dovedesti legal ca e o incalcare a unui drept ,pt ca nu scrie nicaieri
ca avem drept la buget mare la ICR....).....

O sa ziceti ca  avem nevoie de bani multi  ce sa facem cu cateva zeci de mii de euro?
dar lucrurile se pot face si pas cu pas ,cu bani mai putini la inceput.

organizatie neguvernamentala are acces la sponsorizari de la firme,la
granturi europene ,la campania nationala 2%,in plus , aderand la
organizatii europene,beneficiati de invitatii la evenimente si macar se
scot banii cu calatorile ,deci sunt multe avantaje chiar activand " la
Cum bine zicea cineva: decat nimic....pentru tinerii artisti tot e ceva.

Nu mi-a venit sa cred cand am citit:

"This is not an insurmountable task. The singular requirement is
a shift from an emphasis of _I am entitled_ to a feeling of _I am
responsible_
a shift from an emphasis on _I_ to the I's within the _We_"

la acest capitol recunosc ca eu sunt mai sceptica...pt artisti trecerea de la I la WE.......

nadiRa

        hasEML = false;