Roxana Patrichi on Mon, 3 Nov 2008 13:37:03 +0100 (CET)

[Nettime-ro] raspuns pentru oli_puf

Draga Oli_puf,

Daca citesti cu atentie ce s-a intamplat cu expozitia "Euromaniac", o sa iti
dai seama ca Atelier 35 s-a "delimitat net" doar de insemnele antisemite si
xenofobe  - acestea fiind reactiile la expozitie aparute pe exteriorul
ferestrelor si peretilor galeriei Atelier 35. Nici o clipa nu l-a lasat
balta pe Benedek Levente.

Iar Atelier 35 este poate printre putinele galerii care nu cauta "nume",
daca urmaresti un pic activitatea galeriei in ultimul an jumate o sa observi
ca cele mai multe expozitii au fost de tipul "prima expozitie personala".
Asa ca te invit sa te documentezi un pic mai bine inainte sa comentezi.

Solidaritate intre artisti intr-adevar nu prea exista(cu exceptia cercurilor
restranse)... insa eu nici nu  imi dau seama ce am putea face pentru a ne
revolta impotriva reducerii bugetului ICR sau impotriva neonazistilor sau
impotriva jegului media care castiga teren in fiecare zi... si pare ca nici
tu nu ai vreo o solutie.

Ce sa facem? O petitie? Un protest in fata guvernului? Niste tricouri? Sa
votam mai bine? Daca ICR-ul ar lansa o forma de protest, sunt convinsa ca
multi ar adera... probabil si tu.

roxana