radulescu denise on Thu, 5 Jun 2008 18:51:31 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Cvartet pentru o lavaliera

CVARTET PENTRU
O LAVALIERA
- instalatie coregrafic-sonora -
- compozitie in timp real -

10, 11, iunie
la ora 20.00

La Galeria UNA,
strada General Budisteanu
nr.10

Concept  Vava Stefanescu
Co autori Carmen
Cotofana, Mihaela Dancs, Mihai Mihalcea (dansatori) si Julien Trambouze (artist sonor).
Scenografie : Mihai
Păcurar

Informatii
suplimentare si rezervari: lavaliera@liternet.ro

Sponsor : Razvan Penescu (pfa)
Proiect realizat cu sprijinul Administratiei Fondului
Cultural National

-----------------------

Cvartet pentru o lavalireră– este
o instalatie coregrafic – sonora ce pune in discutie ideea claustrarii, a
lipsei de distanta,  a relatiei cu
celalalt, ideea ca sintem ostaticii propriei noastre existente. Fiind o compozitie în timp real singurul punct
de referinta si sprijin este situatia vizibila/audibila, constanta timp de 60
de minute.
Toate ideile - un fel de cuvinte cheie de la care se porneste -  vin in conjunctie  cu miscarea sunetului, cu privirea publicului si astfel se nasc alte idei, foarte neasteptate..
Aleatoriul prezentei conditionate de un anume context, atentia asupra
ritualilor de perceptie, ramin pentru mine preocupari continue dar si facinatii
ale acestui “du-te vino” intre fictiune si realitate.
Vava Stefanescu.-
coregraf
-------
Nu stiu nici daca sunt prima persoana
fizica care investeste intr-un spectacol. Dar cred ca gesturile de acest gen nu
lasa lumea la fel cum era inainte de ele. Cred ca aceste mici exemple produc, in timp, un declic important. Cred ca sunt multi oameni care isi imagineaza ca
nu au bani sa finanteze un spectacol si care aleg sa isi faca depozite bancare,
sau oameni care ar accepta ideea de a finanta, dar nu stiu cum sa o faca. Cred ca sunt oameni
care nu mai stiu sa aleaga din mormanul de lucruri care sunt agresiv si
nepotrivit promovate. Gesturile mele incearca sa puna
lucrurile la locul pe care eu il cred cel mai potrivit. Incerc sa construiesc in jurul meu o normalitate in care sa ma simt bine si cred ca cei din jur vor
aprecia daca ceea ce fac eu li se potriveste si lor.
Razvan Penescu– sponsor
articole
preluate din Ziua, RomaniaLibera, Dilema, Time Out,
Financiarul
http://agenda.liternet.ro/cronici/cvartetpentruolavaliera.html
fotografii din
repetitii :