nadia R. on Sun, 13 Apr 2008 14:10:30 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] stirbirea si dentistul

Draga Bogdan,
Pe vremea mea ,adica ..in preistorie ,se invata la
scoala limba romanesca neaosa si nu era nicio rusine
sa o folosesti ,cu atat mai mult intr-un cadru
colocvial cum e acest grup de discutii,nu am comis
nicio eroare intrucat termenul e si in DEX ,dar e
drept ca e vorba de sensurile figurate ,care poate nu
sunt la indemana oricui...

STIRBÍ, ştirbesc, vb. IV. 1. Intranz. A-şi
pierde dinţii, a deveni ştirb. .... a se
toci; p. ext. a se ciunti. ♢ Tranz. Am
ştirbit o farfurie.
3. Tranz. Fig. A diminua valoarea, prestigiul cuiva; a
nesocoti, a încălca (o lege, un drept etc.); a
aduce prejudicii cuiva.
Sursa: DEX '98 |

In rest ,ai nimerit-o ,sunt medic de meserie si e
posibil sa am unele obsesii anatomice, recunosc.

drag,

Nadia