Simona Nastac on Sun, 30 Mar 2008 21:25:19 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Inca o gafa a Ministerului Culturii

Romana nu lipseste in programurile occidentale +?

Romana sau Romania? Romania da, pentru ca numai Bienala de la Venetia e organizata pe reprezentare nationala. Celelalte programe reprezinta indivizi, adica artisti, care sunt prezenti in programele occidentale. Evident, nu prin Promocult sau orice alt program de finantare care cere aplicatiile in mai si proiectul gata desfasurat in octombrie!!! Nici o institutie serioasa din lumea asta nu functioneaza asa.

  Precum si tu il poti alcatui in Eur sau $ sau orice altceva.

  Mersi de link, dar nu-i vorba ca nu stiu sa convertesc euro in lei. Ci de faptul ca orice program de finantare adresat institutiilor internationale au drept moneda de referinta euro sau dolar in state, nu lire turcesti, coroane cehesti sau leul moldovenesc.

Dupa cum se poate observa nici tu.

  Eu n-am de ce sa dau explicatii. Nu lucrez la MCC. Eu caut solutii.

Simona