Radu Dumitriu on Mon, 25 Feb 2008 17:04:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Galeria Noua - incheierea unei etape

primul cuvint cate mi a trecut prin cap...a fost : INCREDIBIL

dar acum imi dau seama, dupa ce am citit tot textul, ca am ramas fara
cuvinte...

nici nu stiu ce reactie pot sa am...

asa ca... doar va imbratisez cu drag

radu