radulescu denise on Tue, 8 Jan 2008 09:58:23 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Desenele lui Dan Perjovschi la Centrul National al Dansului

Desenele lui Dan Perjovschi deschid anul 2008 la Centrul National al Dansului – Bucuresti (CNDB)

Deschidem anul 2008 nu cu un spectacol de dans, ci cu expozitia desenelor lui
Dan Perjovschi. Vedem
în această alegere o declaratie în sine prin care atitudinea noastră în fata
proiectelor viitoare devine transparentă.

Vă invităm joi, 10 ianuarie, orele 11.30, la CNDB, la o
întîlnire în care veti putea afla mai multe detalii despre acest eveniment si
despre proiectele anului 2008.

Participă:

Dan Perjovschi, artist

Vava Stefănescu si Mihai Mihalcea, directori, Centrul National
al Dansului

« …Mă intereseză mai mult sa afirm ca este datoria artistului sa sprijine
(prin orice mijloace) ceea ce i se pare important. Rezistenta nu inseamna
retragere in munti; in definitia mea inseamna iesit la bataie. Teoria este
interesanta, dar nu ajuta la nimic daca nu are solutii practice. Prin
Rezistenta Culturala eu afirm o solutie: cind contextul este neprietenos si nu
ofera solutii, atunci trebuie sa gasim alte surse si alte strategii ca sa
existam. »* (Dan Perjovschi)

*Extras din discutia dintre Dan Perjovschi si Attila
 Tordai-S., purtata cu ocazia expozitiei Rezistenta Culturala
la Studio Protokoll

 Denise Radulescu

___________________________________

Centrul National