Alin Cristea on Tue, 2 Oct 2007 18:19:39 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] De ce-mi plac blogurile...

Iata ce scrie pe blogul lui un amic pe care l-am cunoscut pe Internet:

De ce-mi plac blogurile...
  http://addsalu.wordpress.com/2007/10/02/de-ce-mi-plac-blogurile/

  Mai intai am citit despre ele. Nici nu stiam de existenta lor si nici nu mi s-a parut ceva iesit din comun. Ba chiar? din contra? Consideram ca un jurnal este ceva intim? O chestie care, pe vremuri, avea atasat ori un lacatel, ori o cheie, ori era tinut intr-o cutie ferecata, sub pat? oricum, undeva departe de ochii curiosilor?

  Apoi, am frunzarit cateva ?jurnale? electronice, si mi-am dat seama ca inseamna mai mult decat atat, ca depasesc intelegerea clasica de jurnal. Am ajuns sa le apreciez atat de mult, incat? Hmmm? Astazi am ceea ce nu am crezut niciodata ca voi avea? Propriul meu blog?

  Apoi comenteaza urmatoarele 10 motive pentru care ii plac blogurile:

  1. Iti ofera posibilitatea de a te exprima
2. Blogurile sunt cea mai buna expresie a postmodernismului
3. Blogurile iti ofera posibilitatea de a scapa de singuratate in jungla de beton?
4. Iti ofera iluzia controlului absolut
5. Iti ofera ocazia de a te face cunoscut
6. Iti ofera posibilitatea de a face ceva ce, poate, nu ai fi facut in alte circumstante
7. Iti ofera posibilitatea de a interactiona cu alti oameni interesati de subiectele pe care le abordezi
8. Te tine ?in priza?
9. Sunt? la moda?
10. Iti ofera posibilitatea de a fi creativ

  Si incheie:

  P.S. Era sa uit? Inca un motiv? al 11-lea! Sunt gratis!!!