Baba Popescu on Mon, 1 Oct 2007 23:58:50 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] inchiderea HT003

Din pacate ,Dane ,cred ca daca ai fi fost mai solitar cu Graur si initiativa lui ca si altii desigur care  si-au vazut interesele si nu l-au sustinut .lucrurile ar fi statat altfel ....DECI MIA CULPA..  POPESCU.

perjovschi dan <perjovschi@yahoo.com> wrote:  Doru

imi pare rau, si ca dispare si felul in care dispare
spaatiul pe care l-aai ccoordonat. Uite ca HT003 a
nascut pasiuni mari desi era cit o batista...

Ce pacat.

Vorbesti de felul defectuos in care arta contemporana
este receptata..."Geta Bratescu, asta-i expozitie?"
plus restul mitocaniilor romanesti (ingineri dar ne
pricepem, spart si intraat intr-o expozitie, furat DVD
etc). Parca nu s-ar fi schimbat nimic. Nimic nimic.
Parca ar fi 1990 dupa mineriada...

Din pacate ministrii, consilierii, directorii si
foarte marii curatori cu cv-urile lor beton platiti
barosan de la buget sa reformeze felul in care arta
contemporana este folosita, inteleasa si respectata nu
si-au facut datoria.

Din pacate Ilie Dumitrescu si-a facut-o pe a lui.

cu solidaritate
dan

http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7