oli puf on Wed, 23 May 2007 10:11:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] re-bienala-oli-puf

nu e vorba de naivitate. am participat la concursuri si stiu ca daca esti "independent" nu te baga nimeni in seama. ai dreptate in ce priveste "castele", doar ca nu vreau sa cred ca treaba asta e valabila 100%...eu vreau sa sper ca pot exista brese si ca lucrurile nu sint absolut intr-un fel sau altul. Cei despre care am spus nu sint prietenii mei, doar ii stiu din vedere sau pentru ca mi-au fost colegi (de fapt doar unul). eu nu sint pe lista, regret ca nu am participat dar am depasit cu putin limita de virsta impusa (poate ca asta m-a durut mai mult decit nepotismele pe tine). pina la urma orice participare e o experienta personala si chiar daca nu te-au ales tot e bine ca te-ai implicat. nu vreau sa cred ( si nu e naivitate ci un act de vointa) ca niciodata nu vom avea sanse pt ca exista fiice si fii, prieteni buni si gasti sau grupuri...
  oricum, repet, e ingrijorator ca cei din comisie tac chitic desi vad acest schimb de mail-uri. poate ca om fi numai noi outside-ri, restul sint "stabilizati" pe vreuna din posturile enumerate si de tine? sau nu au timp sa explice, ca cine esti tu sa iti explice tie cum sta treaba...sau eu...

i florina <florinna01@yahoo.com> wrote:
  Nu stiu la cate concursuri ai participat tu ...dar poti sa-ti spun ca selectiile sunt 90% in favoarea celor care fac parte din una din "castele" care fac scena oficiala a artei. Ei sunt castigatorii tuturor oportunitatilor si tuturor bunatatilor.Daca esti serioas ,neutru sau pur si simplu iti vezi de ale tale ramai un anonim ,poate cu mari sanse sa fii redescoperit in anul 3000!!!!Asa ca fii tu naiv in continuare ......ca au fost selectati prietenii tai,tu esti pe lista sau te bucuri pt ei????

       Choose the right car based on your needs.  Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.http://us.rd.yahoo.com/evt=48518/*http://autos.yahoo.com/carfinder/;_ylc=X3oDMTE3NWsyMDd2BF9TAzk3MTA3MDc2BHNlYwNtYWlsdGFncwRzbGsDY2FyLWZpbmRlcg-- hot CTA = Yahoo! Autos new Car Finder tool