Gabriel Baldovin on Mon, 7 May 2007 15:36:28 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] All Gore please no more...

 Am vazut la Centrul cultural Ceh un documentar despre Al Gore intitulat An Inconvenient Truth si premiat cu Oscarul in 2007. Cand aud de Oscar nu prea dau navala, cu atat mai putin cu cat autorul lui este un politician, dar la Centul Ceh am vazut lucruri interesante si am zis sa merg. Desi este vorba despre incalzirea globala si despre ecologie totusi cred ca documentarul era despre Al Gore. Discursul sau asupra incalzirii globale era din cand in cand intrerupt cu patetice reevocari ale biografiei sale: copilaria, profesorul bun si profesorul rau, pierderea alegerilor la cateva voturi de G. Bush... Damn it, asta a fost chiar lacrimogen... Ma face sa ma gandesc la meciul Romaniei cu Suedia de la campionatul din '94; daca mai rezistam 5 minute... daca nu tragea Panduru peste poarta... daca nu rata Dan Petrescu acel penalty... Ajungeam campioni mondiali. Stapanii fotbalului. Iti dai seama ce fericiti eram noi daca iesea Al Gore presedinte. El copilul de la tara sa ajunge cel ma
 i puternic om al planetei... Pa na si Bin Laden izbucnea in lacrimi... In mod cert 9.11 nu ar mai fi existat...

 continuarea la:

 {http://baldovin.blogspot.com/2007/05/despre-lucruri-proaste-nu-scriu-de.html - http://baldovin.blogspot.com/2007/05/despre-lucruri-proaste-nu-scriu-de.html}