PAVILION [contemporary art & culture magazine] on Sat, 5 May 2007 08:50:42 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

nu stiu cine sinteti. nu stiu de ce aparati ce aparati. stiu doar ca nu o sa o las "moale". asta e. obisnuiti-va cu ideea ca voi spune ce gindesc.
iar legatura intre psd si mnac exista. puteti sa o negati oricit.
astept ca interventia lui sa fie una impartiala. asta astept. asa ca vreau sa vad stencil cu oroveanu si nastase cum sint in proces pentru termopanele mnac, stencil cu tariceanu care zice ca demisioneaza si nu o mai face, etc.