0f0003 | maschinenkunst on Wed, 13 Dec 2006 11:24:36 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] covolutii

"Horea Avram" <horea.avram@gmail.com>

>Sunt de acord cu Dan Perjo, chiar daca nu in totalitate.

cel pe care il critici este in discord, dar nu in totalitate

>E inadmisibil

komu

>sa faci critica de arta cu concepte prafuite si terminologie de targ de
>vechituri

toate noutatile sint nascute din vechituri

>(e vorba, evident, de Erwin Kessler).

in special vechiturile

nistule

>Ba mai mult, e inadmisibil -

cind prostitutia este admisibila totul este admisibil

>mai ales pentru cineva care se respecta

      bre,                      respect = komu [let me uze ur f.imaginazie

>(Kessler) si intr-o revista
>respectabila

bre