vladimir bulat on Tue, 21 Nov 2006 11:13:48 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] salutari lui KUNSTY

Acum niste zile Dan Perjovschi zicea ca 'nettime-ro' nu a aparut din neant!
Asa este. Cunosc bine inceputurile acestui canal, si am participat la cele
mai aprinse discutii si dispute ale anilor 2001-2002. Intradevar, s-a
descutat atunci despre cenzura, solidaritate si persona non grata.
Subsemnatul insusi a fost de mai multa lume "rugat"(injurat!) sa se
retraga, sa taca etc. de diversi subiecti ai scenei de arta din RO. Am
inghitit cu stoicism atacurile multora, chiar nu conteaza daca aceia mai
sunt sau nu "voiorii" sau partasii listei. Dar ce era cel mai important
lucru pe care trebuie sa-l spun este ca nimanui nu-i venise ideea "geniala"
de a pune botnita prin "blocarea" postingurilor! Asa cum se intimpla acum,
la anul de mare gratie 2006, cu citeva vreme inainte de a intra in
"fericita" UE> Astfel, in timpul din urma, am aflat citeva nume noi,
proaspete, indraznete si, constat cu stupoare, li se pune "poprire" pe
opinie...am canalele mele de informare, si stiu ca anumite persoane nu sunt
dezirabile de nici o culoare! Daca e asa, declar ca dupa o pauza de multe
luni de zile m-am re-abonat la 'nettime-ro', si doresc acum sa ies din nou
din aceasta "schema", daca persoanele "blocate" nu vor fi repuse in
drepturi! Caci nu doresc sa fiu partas la elogii incrucisate si aplauze
ventriloce!

vladimir bulat

cojomihai@netscape.net wrote:
>Despre, doctorate, Parjolovschi, Hihilaria si libertatea de expresie -
titlul nu-mi apartine, nu numai titlul...

>...Pai de ce sa ne mai punem aceasta problema, din momentul in care, chiar
in acest grup auto anuntat ca o tribuna de promovare  a creatiei, a
culturii si a cuvantului liber, asistam la o cenzura atroce fata de toti
cei care isi permit sa exprime o atitudine alta decat cea "conforma" sau
mai bine spus politica(lly) co(r)recta. Am asistat cu totii in live la
web_sugrumarea, domnului FloXea, un personaj, interesant in opinia, care nu
aducea absolut nici un inconvenient sensibilitatilor noatre si demnitatii
onorabililor artisti (doamne si domni cu pedigree-uri mai mult sau mai
putin incarcate). Era cel mult un "provocator" al contiintei fiecaruia
dintre noi si a celor care cred ca "sunt!" sau poate subiect de gelozie
pentru indrazneala cugetului si comportamentului sau!!!

>Sunteti plictisitori, iar interventiile domnului Perjolovschi (caruia ii
urmaresc verbul de cand atentia mi-a fost atrasa de aceste dispute) sunt
absolut "transcedentale" ; cateiii dau din coada, pisicile se freaca de
picioarele stapanelor, si doamnele isi aranjeaza savant o suvita rebela in
dreptul fruntii in cautare de logdonic (citat din FLOXEA)... Dar viata m-a
invatat, ca instalatorul invitat pentru un moment de fericire efemera
sau/si sa repare "apa" va fi mai de graba de tipul FLOXEA.

>Deci cum spuneam, cum am putea sa ne mai alarmam la strigatele de
avertisment despre felul in care este biciuita libertatea individuala in
fiecare zi, in societatea romaneasca?!

>Stimata Doamna Hihilaria (ca sa-l parafrazez pe neindreptatitul Domn
FLOXEA),
>Cum sa nu fim gelosi pe forta si reusita Domnului Patzovschi (tot FLOXEA)
- carism, magie si geniu - in timp ce bietul domn FLOXEA (care ar putea
sa-si deschida un nou mail pentru razbunarile sale, dar nu o face, semn
edificator dupa parerea mea) este redus la tacere de un filtru impus de
niste cugete fara talent, impostori de drumul mare care se autoproclama
partizani ai libertatii de exprimare si expresie (foarte important) dar in
acelasi timp si legiutori ai bunului simt al comunicarii pe acest grup.

>Deasemeni ma intreb cine da sfaturi si solidarizeaza in aceasta lupta a
domnului Baldovin (pe care-l simt blindat de cipuri inteligente si
culegatoare de date informatice si biometrice - am si eu scannerele mele)?
Ei bine, Domnul Perjovschi, cel caruia ii sunt deschise toate portile
comunicarii. Cel care isi valorifica comercial orice partz pe care
onorabilul sau anuss il genreaza ; gaze vandute publicului cu stampila
"marca de geniu"... Haideti sa fim seriosi.

>Aveti mare "dreptate" suntem gelosi, dar si FLOXEA are dreptate ; sunteti
mai plata (si platzi) decat campia Panonica. FLOXEA spune o haita de
canichi iesiti la vanatoare, mult zgomot pt nimic, sperie vanatul, sperie
talentul, sperie absolut tot ceea ce poate fi o sansa de fertilitate.

>Aceasta interventie este a doua de la inscrierea mea.Timp de o luna am
citit si tot citit ; stimata moderatoare agramata, va rog mult sa fiu scos
de pe lista de mail nettime.ro - va rog sa luati acest mail ca pe o cerere
oficiala nu ma trimiteti sa efectuez tot felul de manipulari
computadorice!... va rog mult suge-mi-ati kakattul din WC-eu (si a domnului
Florea cu care solidarizez in totalitate)!

>COJO,
>
>P.S.
>Domnul FloXea va roaga acelasi lucru pentru contul sau (primeste tot felul
de tampenii care-i innegresc zilele)
>Domnule KUNST aveti, salutarile Domnului FLOXEA!

http://sentimente.ro
Peste 300.000 de utilizatori te asteapta.
Vino si tu!