0f0003 | maschinenkunst on Sun, 29 Oct 2006 09:02:05 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] iar incepe

>"Ovidiu Octav Florea" <ovocflorea@yahoo.com>

citeste si tu reklamele pe care le trimiti

>http://sentimente.ro
>Peste 300.000 de utilizatori te asteapta.
>Vino si tu!

deoarece - da. in niste puncte de vedere ai dreptate
dar ...

>cum s-ar spune informez lumea...dar cu chestii potentiale (si nu cu cosmaruri
>personale)

aici gresesti. foarte. toate chestiile potentiale sint personale si
toate cosmaruri personale sint create de asa zisele 'chestii potentiale'

any fool can kneel before chestii abstracte \ 'chestii potentiale' \
illusory gods
very few can kneel before a real person. before IT.

http://korczak.com/Exupery/englisch/0.html