Ovidiu Octav Florea on Thu, 26 Oct 2006 18:11:29 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] iar incepe

Iar incepe
  Draga Gabriel,
  Nu puteai sa-i trimiti mesajul asta numai domnului Baldovin?! Adica trebuie sa aflam noi tot universul dumitale experimental, cognitiv, intelectual...Eu chiar nu vreau....asta pentru cei ce m-au tratat de securist (as vrea eu). NU VREAU FRATILOR SA STIU, CUM VA BATEA MAMA VOASTRA CAND ERATI MICI,  si nimic altceva despre viata voastra personala,...doar daca sistemul a abuzat de voi, daca ceva strigator la cer s-a intamplat, daca ati avut vreo revelatie, daca ati descoperit motorul cu energie "0", vreun protocol de transmisie/transport  a materiei conservate atat in volum cat si in forma sa, masina timpului, etc....Daca este ceva de interes public, social, etc....Punctul tau de vedere, chiar il subscriu, dar faceti fratilor un forum tematic undeva...Zau trebuie sa asistam la schimburile voastre de corespondenta...Chiar asa de mare sa fie frustrarea anonimatului!

  Eu trimit pe toata lista...ca sa readuc aminte celor care mai uita din cand in cand faptul ca suntem pe un teritoriu/domeniu public si ca rufele de familie nu ne intereseaza...Asta-i tot!

  Zau, Becalismele de genul asta ma scot din pepeni...Am dat un exemplu acum cateva saptamani despre cum poate fi perceputa lipsa de discretie si de bun simt...Politetea in forma nu inseamna nimic...ramane intentia si atitudinea...Un tip vrea sa creasca vizibilitatea unui eveniment si deci a sponsorilor cu ocazia unui concert, care este cica un protest vis-a-vis de o lege care ar periclita democratia in judet...Mai mai mai...lasa-l sa creada ca ne-a prostit...asa a vazut el in momentul respectiv, la atat la dus capul!...Daca vreau sa-i spun ceva (scuze, o fac desi nu era in intentia mea)...i-o spun in privat....Chiar trebuie sa-mi afisez "performantele retiniene" (luciditatea) aici, in urechile tuturor?!...Iar acum uite ca o fac (dar din cauza ta)...Am rezistat la primul mail, n-am spus nimic...Gata fratilor, vedeti-va de treaba...sau puneti-va talentul in slujba obstei...cel putin in acest virtual group!

  Uitati...a avut loc o expozitie de pictura al unui tip Aurel Gheorghiu Cogealac...chestii oarecum deja vu dar stranii chiar un univers atipic si foarte al sau!...Din cate am inteles baiatul ala moare de foame desi are talent cu carul...Nici un mesaj pe aici despre chestii mai simple is mai putin pretentioase...doar despre interesanti de teapa lui perj???sky...sau despre sponsorizati care inghit jdemii de coco de la institutii si ne baga noua pe gat ca-s rebeli...Hehehe

  Nici un mesaj...un eveniment care merita cateva randuri...dar cum n-are sponsori si PR, nimeni nu se preocupa!...Nu produce, nu este trendy, nu este hipe, nu este coool-ahhhhhnnnnn. O fac eu desi nu-i treba mea .... http://www.cogealac.ro/

  Scriti fratilor despre aia care se lupta sa mentina o rezervatie, un mestesug, o idee...dar care au o identitate sociala, juridica, culturala...mai lasati-ne cu tumbele neuronilor vostri in bai de adrenalina, endorfine sau mai stiu eu ce...alea de va dau frisoane, de va scad glicemia, sau increase HR (bataile inimii) ...Va rog din suflet...scutiti-ne de efectele fiziologice ale informatiei...Si eu sunt la limita infarctului dar n-am chemat inca ambulanta!...si de multa vreme dar n-o spun...acum nu mai pot trebuie ca bagati in pamant!...Mi-ajung, toti tartanii de prin talk-show-uri, presa, politicienii...tre sa mi-o iau si de la oamenii de rand. Pentru primii am armura, dar cu voi nu pot...mi-e frica...se apropie alegerile...belea!...ce ne facem!?

  O zi faina

  P.S.
  Va rugam nu zambiti, nu spuneti genial, cool, misto....sau daca da, atunci dati-o pe bune!

vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:

Draga Gabriel!

cu tot respectul pentru curajul manifestat, dar n-am inteles miza
asa-zisului tau protest: 'trezirea constiintei', spui tu. Dar oare exista
multi oameni carora sa le placa armata, razboiul? Iata, armata nu e
obligatorie, iar cei care vor sa se faca mercenari - e treaba lor. Pot
sa-ti spun ca si eu ma facut armata, in U.R.S.S.(ca tot a devenit un brand
de succes, de aceea fac aceasta precizare), intre anii 1987-1989, mai
precis: 25 de luni, am stat si eu peste termen, ca nu-mi venise
schimbul...la timp! Si o spun cu toata onestitatea - nu regret ca am fost
acolo...adica in orasul Koenigsberg, da, da, in orasul lui Kant, am citit
in acel rastimp o groaza de carti, si am cunoscut - ceea ce e cel mai
interesant si util pentru o viata de om - o sumedenie de oameni si
caractere, de diverse nationalitati, de la lituanieni la turkmeni si azeri,
si crede-ma ca am inteles (bine, sper)ce este multi-nationalismul si
coabitarea intre etnii mult inaintea proceselor care se gesteaza azi spre a
se numi cindva Uniunea Europeana...adica tot un fel de u.r.s.s., dar cu mai
multi bani!

Evident, armata romana e mult altceva! Dar a trecut era terorii...nu?

Gabriel Baldovin wrote:

> http://www.jurnalul.ro/articol_64435/adio__arme_.html

>-->
>arhiva: http://amsterdam.nettime.org/

http://sentimente.ro
Peste 300.000 de utilizatori te asteapta.
Vino si tu!