nadia R. on Wed, 11 Oct 2006 12:34:00 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] ce este nettime

Asa da, domnule Gigi, puteti scrie in orice limba a
pamantului daca aveti ceva de spus, cu conditia sa
respectam cu totii regulile cele mai simple de
civilizatie si respect reciproc.Chiar atunci cand se
cauta, cum se intampla cu acest nettime, forme
originale de comunicare. Poti fi foarte original
,chiar socant,fara a fi neaparat vulgar.

 In rest, unii prefera textele tale, altii pe ale
doamnei Ionita, dar loc este pentru toate, de vreme ce
chiar definitia nettime o spune clar:

" nettime > n'est pas simplement un ensemble de
listes, mais un effort pour constituer un discours
international, en réseau, qui ne soutient ni
l'euphorie technologique de mise aujourd'hui (qui vise
surtout à faire vendre), ni n'entérine ce pessimisme
technologique cynique, si souvent étalé par les
intellectuels et les journalistes appartenants aux
?anciens? médias, et qui dissertent sur les ?nouveaux?
médias, sans trop comprendre ce que ceux-ci veulent
dire en temps que formes originales de communication.

				Vous pouvez utiliser < nettime-fr > comme un canal
de transmission, comme un filtre convivial pour vos
propres textes, ou pour des textes que vous avez
trouvés intéressants, pour des appels et des annonces,
mais aussi comme un espace de débat et de discussion
inter-disciplinaires. < nettime-fr > est une liste
légèrement modérée pour réguler le flux de messages et
éviter le spam et les hors-sujet."

 Asadar ,se spune clar ca nettime e un spatiu pentru
dezbateri dar si un loc pentru anunturi si apeluri,asa
ca ne impaca pe toti, iar rolul moderatorului este
doar de a veghea sa nu se strecoare spamuri, reclame
sau alte anunturi comerciale,dar si mesaje cu injurii
sau continut ilegal. M-am uitat pe alte retele din
alte tari si toate sunt moderate, presupun din
aceleasi motive.

Eu personal apreciez anunturile venite pe acest forum
ca foarte utile, mai aflam si noi de un vernisaj ,de o
lansare de carte, etc.

 asa ca, nu e nicio problema daca dta il preferi pe dl
Ovidiu si eu poate pe dna Ionita,cata vreme suntem
toti domni si doamne.Chiar si neconventionali.

Nadia

--- 0f0003 | maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com>