Bogdan Suceava on Sat, 7 Oct 2006 19:36:43 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] securitatea si cultura

Aici ar merita introduse cateva distinctii. In primul rand ar merita spus ca informatia despre dl
Eugen Uricaru este publica din 2005 si nu reprezinta o noutate. Din punct de vedere logic legatura
dintre dl Uricaru si documentul despre AFCN e probabil menita sa ne surprinda, sa ne ridice
interesul, sa ne faca foarte curiosi. Apoi, e convingerea mea ca sesiunea de finantare AFCN a fost
prost organizata si cred ca e loc de mai bine in pregatirea acestor lucruri. As semna un document
care afirma acest lucru chiar daca as descoperi ulterior ca printre semnatari se afla si Godzilla,
si Frankestein, si toata trupa lui Mr. Lordi (si prin asta nu intentionez nici o comparatie, in
sensul ca, de pilda, dl Breban mi-e chiar simpatic, mai ales cand se supara, ca acum).

Cred ca ar trebui sa invatam sa spunem cand lucrurile merg prost fara sa cerem neaparat demiterea
persoanelor in cauza sau sa chestionam competenta referentilor sau sa amintim originea etnica a
unora dintre ei, asa cum au facut unii comentatori. A fost o sesiune prost gandita si prost
organizata pentru ca a operat cu niste criterii bizare, care au scos in fata proiecte care nu erau
mai meritoase decat altele. Cateva dintre judecatile de valoare mentionate in acel document plecat
din redactia Contemporanului aveau mult sens. Asta e partea importanta.

In fine, pasajul "nu va repeziti sa semnati" imi ingaduie prilejul de a-mi reitera optiunea de a
semna acea scrisoare.
Mult succes in edificarea unei lumi mai bune, mai drepte si (in masura in care acest lucru dificil
e posibil) mai logice,

B. Suceava