Gabriel Baldovin on Mon, 26 Jun 2006 18:37:03 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-ro] bienala bucuresti

  Domnule  Baldovin

     Aveti  dreptate  arta  de  cacat  e  la  acelasi  lucru  cu  viata  de  cacat.

  -----Despre lucrurile ceva mai putin mirositoare, dar vecine cu cele despre care vorbiti, trebuie sa fiti de acord cu mine, au constituit candva o revolutie in arta.
  Mai trebuie spus ca as fi fost mandru sa fi fost eu autorul formulei arta=viata, sau chiar "arta/cacat=viata/cacat", dar Beuys si Perjovschi mi-au luat-o inainte.

      N-am  nici  o  dorinta  cu  orice  pret,  nu  cred  ca  Bienala  Bucuresti  sau  oricare  alta  Bienala  salveaza  ceva,

   ------Spuneti ca am gresit cand am spus ca ati avea pretentia ca Bienala ar salva ceva. Pai ce sa inteleg eu in momentul in care spuneti "In  vremea  in  care  underground  si  manga  se  vede  la  Carturesti  si  poornografia  cu  foarte  multi  bani  la  MNAC  consider  o  expozitie  la  Muzeul  de  Geologie..."? Pentru mine inseamna "In vremea in care x, y &co se plimbau cu carutza Dan Perjovschi &co mergea cu mashina". Daca s-ar fi folosit disjunctia, adica "uite asta e la MNAC, asta la Carturesti si asta la Bienala" nu m-ar fi zgariat in ureche. Sa fie cat mai multe astfel de manifestari.

    nu  ma  refeream  la  pornografie  ci  la  poornografie  si  cu  toata  simpatia  fata  de  Stefan  Tiron  underground  in  pod  la  Carturesti  nu  merge.

   -------Nu merge? Parca aud pe unul dintre profesorii de la Universitatea de Arta, fosta Academie de Arta, fosta Institutul de arte plastice. De ce nu merge? Poate ca ar trebui si justificata adirmatia facuta cu titlu de "magister dixtit". De manga porno nu ati auzit?
  Dar nu asta e esenta problemei. Arta nu trebuie sa fie un exces de coerentza. Altfel inginerii ar face-o. Dimpotriva, cu cat mesajul cuprins in ea este mai contradictoriu cu atat ea "risca" sa fie mai aproape de esenta sufletului uman si sa fie tinuta minte.