0f0003 | maschinenkunst on Fri, 9 Jun 2006 17:38:29 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] \\ pursuit of the inedible by the unspeakable

>Mi-ar fi placut sa pot spune cateceva despre actul curatorial insa desi mi-am
>dat
>toata silinta nu am putut vedea decat o foarte mica parte din bienala iar ceea
>ce am
>vazut era o adevarata jignire pentru artisti, actul artistic si pentru public.
>Felicit organizatorii pe aceasta cale pentru excelenta absorbtie de fonduri.

dar nu se compara cu cea mai mai mai mai mai celebra absorbtie de fonduri -
bienala de 50 ani

aaaaia da arta

si pe plan mondial ...
cinci. zeci. de ani. de arta. non-stop.
va dati seama. whistles + kms of whistles