Raluca Olga Dumitru on Tue, 25 Apr 2006 10:24:17 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Cititi textele lui "0f0003 | maschinenkunst" si cu alti ochi

Gabriel Baldovin,
Aceste semnaturi se numesc ASCII art, sunt
binecunoscute in lumea calculatoarelor, nu au nici o
legatura cu "psihopatologia". Au aparut in era
terminalelor Unix text, cand echipamentele grafice
erau mult prea scumpe pentru utilizatorii obisnuiti.

Consideratiile tale dau dovada de un anumit tip de
ignoranta cunoscuta in lumea calculatoarelor sub
numele de "computer illiteracy".
Pentru mai multe detalii legate de ASCII art poti
consulta wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ascii_art
Succes in descifrarea noii arte!
Raluca Olga Dumitru